RÚBRIQUES


Aquesta és la rúbrica





Descric i justifique a continuació el sistema de qualificació


Per fer la rúbrica he agafat cinc ítems per avaluar (situats en vertical) seguint aspectes relacionats amb la meua PLE. Cada item  presenta quatre possibles qualificacions on hem de classificar l'alumne segons com haja anat aquest curs. 

Els nivells entan dividits en quatre graus. Per exemple trobem l'ítem de fluïdesa lectora on classificarem l'alumne en: 1-ha aconseguit una completa fluïdesa a través de la lectura, 2- l'alumne avança notablement, 3- comencen a veure's els fruits però encara queda un camí per recorrer i 4- necessita reforç i repàs sobre el tema. 

D'aquesta manera a l'emplenar el formulari de cadascun dels alumnes apareixerà una nota mitjana calculada a través de percentatges establerts per mi. He considerat de major valor la fluïdesa lectora i l'assoliment dels conceptes gramaticals (30%).  El rendiment acadèmic té un valor del 20% i finalment, la tria de llibres adequada i la comprensió lectora ocupen un 10% del total.




Aquest és el formulari per on hem de qualificar als alumnes:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada